نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه مشق

حل مشکل پلاک ثبتی ۴۳ ملارد

پس از پیگیری های متعدد و تلاش مسئولین شهرستانی و‌ استانی مشکل املاک “پلاک ثبتی ۴۳” شهرستان ملارد حل شد.

اطلاعیه کمیته پیگیری اسناد عرصه پلاک ۴۳ ملارد شرح ذیل اعلام می گردد:

 

۱-کلیه قطعات مسکونی تا دویست متر مربع بر اساس نقشه تفکیکی سال ۷۵ بصورت رایگان واگذار می گردد

۲-کلیه قطعات مسکونی دویست تا پانصد متر مربع تا سقف دویست متر رایگان و از ۲۰۰ تا ۵۰۰ متر مربع بر اساس عرض معبر و دفترچه دارایی سال ۱۳۹۸ با ضریب دو محاسبه و صلح نامه صادر می گردد

۳-کلیه باغات و اراضی کشاورزی فاقد سند اعیانی با هفت برابر قیمت منطقه دارایی سال ۱۳۹۸ محاسبه می گردد

۴-کلیه باغات و اراضی کشاورزی دارای اسناد و پلاک های اعیانی با دو برابر قیمت منطقه بندی دارایی سال ۹۸ محاسبه می گردد

۵-واحد های تجاری بر جاده ، و محور اصلی ملارد با قیمت کارشناسی روز صرفا با در نظر گرفتن عرصه ملک با ۵۰% تخفیف محاسبه می گردد.

با عنایت به اینکه توافقات انجام گرفته شش ماه مهلت دارند و در صورت نیاز سه ماه دیگر تمدید می شود ، از مالکین محترم استدعا دارد در حداقل زمان ممکن به دفتر بنیاد شهید واقع در ملارد زیر زمین مسجد جامع ملارد مراجعه و هنگام تنظیم قرارداد حتما ذکر شود بر اساس مصوبه ابلاغی شماره ۱۰۷۰ دم س ۹۹ مورخ ۲۱ ۱۱ ۱۳۹۹ نسبت به توافق و اخذ صلح نامه خود اقدام فرمائید .

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

9 دیدگاه

  1. با تشکر از نماینده محترم اقای حق وردی وبقیه نمایتده پلاک ۴۳ در فرم صلح نامه از کلمه متصرف استفاده کردن توهین به ما ملاردی ها بالای صد سال مالک باغ های در اختیار خودمان بوده هست

  2. ❌❌❌❌❌
    نماینده محترم
    حقوق نومعلمان یک چهارم خط فقر و با‌مبلغ دو میلیون‌و پانصدهزار تومان پایین ترین حقوق در بین تمام کارمندان و کارگران است.لطفا نسبت به بازنگری قوانین مرتبط به حقوق معلمین و حذف سابقه سالاری در این‌وزارت خانه اقدام‌کنید‌و همچنین رتبه بندی جدید را یا لغو کروه و بودجه ان را به افزایش پایه حقوق همه معلمان به صورت عادلانه اختصاص داده یا به گونه ای اعمال کنید که بیشترین افزایش حقوق به رتبه یک تعلق گرفته و همه معلمان شامل این‌رتبه بندی شوند‌ تا به‌گونه ای همسان سازی نسبت به سایر ارگان ها در حقوق معلمان انجام‌شود.
    #نه_به_تبعیض
    #ضعیف_را_ضعیفتر_نکنید
    #توجه_به_معلمان_جوان
    #معلمان_همسان_سازی_میخواهند

  3. با عرض سلام و احترام
    کفگیر کف حقوق بگیران مدت هاست به ته دیگ خورده و صدایش گوش خودمان را کر کرده اما گویی در بین مسئولان گوش شنوایی نیست. 33000 معلم ماده 28 که پس از گذراندن هفت خان رستم وارد عرصه آموزش و پرورش کشور شدند با دریافتی دومیلیون وپانصد تومانی که هرماه منتظریم پایان ماه برسد تا در چشم به هم زدنی اجاره خانه و قسط و بدهی و چه و چه رابپردازیم و در دقایق اولیه و به طرفة العینی تمام می‌شود. چگونه گذران معیشت کنیم؟ این حقوق برای زنده ماندن هم کافی نیست چه رسد به زندگی کردن!!! چرا عده ای همیشه باید در رفاه باشند و عده ای در فقر غوطه ور؟ این بی عدالتی از کجا سرچشمه می‌گیرد؟این تفاوت فاحش بین حقوق کارمندان کم سابقه آموزش و پرورش با سایر کارمندان به چه دلیل است؟ اگر بودجه نیست برای همه نباشد و اگر هست در تقسیم آن عدالت صورت گیرد!ما جمعیت 33000 نفری معلمان ماده 28 خواهان برقراری عدالت و همسان سازی حقوق کف حقوق بگیران با کارمندان دیگر ارگان های دولتی هستیم. خواهشمندیم در صحن مجلس به این موضوع رسیدگی و به تبعیض و بی عدالتی پایان دهید.

  4. ❌❌❌
    با سلام
    از شما نماینده دلسوز و انقلابی عاجزانه خواهشمندیم در جهت بهبود معیشت و همسان سازی حقوق ما معلمان جدید الاستخدام قدمی بردارید. حقوق ما نو معلمان که از طریق آزمون استخدامی سراسری (ماده ۲۸) استخدام آموزش و پرورش شده ایم فقط و فقط ۲/۵ میلیون تومان است درحالی که خط فقر ۱۰ میلیون تومان است !!!
    در حال حاضر حقوق ما که مدرس هستیم با محصل های ۱۸ ساله دانشگاه فرهنگیان که مشغول تحصیل هستند یکسان است !!!
    آیا این عدالت است ؟؟؟
    معلمی که با ۲/۵ میلیون تومان نمیتواند نیازهای اولیه خود را تامین کند و به دنبال شغل دوم و سوم می رود چگونه میتواند انگیزه تحصیل در دانش آموزانش ایجاد کند؟؟؟
    ما نو معلمان(ماده ۲۸) خواهان برقراری عدالت و همسان سازی حقوقمان با حقوق کارمندان دیگر ارگانهای دولتی هستیم. خواهشمندیم در صحن مجلس به این موضوع رسیدگی و به تبعیض و بی عدالتی پایان دهید.
    پیشاپیش از پیگیری حضرتعالی سپاسگزاریم 🙏🙏🙏
    #معلمان_همسان_سازی_میخواهند
    #همسان_سازی_حقوق_معلمان

  5. .
    امیدوارم نماینده‌های محترم، افزایش بودجه لایحه #رتبه_بندی_معلمان رو مد نظر داشته باشن تا بالاخره بعد از حدود ۱۰ سال این لایحه البته به صورت کامل و تک‌مرحله‌ای اجرا بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا