شهرداری ملاردمناسبت ها ملارد

جلسه مسابقات ورزشی به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه مبارک فجر

در ساختمان مدیریت فرهنگی ورزشی شهرداری ملارد برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد همزمان با آغاز بهار انقلاب و ایام مبارک دهه فجر مدیریت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد نسبت به برگزاری یک دوره مسابقات ورزشی اقدام نموده اند .

جلسه ای روز یکشنبه دهم بهمن ماه در سالن کنفرانس ساختمان معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری به ریاست کاووسی مدیریت فرهنگی اجتماعی و ورزشی و حضور اسکندریان مسئول ورزشی شهرداری ملارد و دیگر نمایندگان ادارت و سازمانهای تابعه شهرداری برگزار شد .

در این جلسه ابتدا کاووسی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مواردی را در خصوص چگونگی این مسابقات عنوان نمودند .

این مسابقات بصورت انفرادی و تیمی ، آقایان و بانوان در 12 رشته فوتسال ، والیبال ، طناب کشی ، فوتبال دستی ، تنیس روی میز ، دارت ، شنا ، تیر اندازی ، نقطه زنی ، آمادگی جسمانی ، شطرنج و بدمینتون طی برنامه ریزی به عمل آمد در سالن های ورزش شهرداری ملارد با حضور تیم های داوطلب برگزار می گردد و در پایان به نفرات و تیم های برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا