انتخابات ملارد

جایگاه ویژه تبلیغات انتخاباتی شهر ملارد

سیدمحمد محسنی معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد و مسئول کمیته امحاء ستاد انتخابات شهر ملارد از آماده سازی جایگاه ویژه تبلیغات انتخاباتی شهر ملارد خبر داد

به منظور حفظ زیباسازی معابر شهری و در راستای ساماندهی تبلیغات انتخاباتی در شهر ملارد تعداد ۶ جایگاه در سطح شهر نصب گردید .

مهندس محسنی در ادامه افزود : این جایگاه ها در میدان گلها و میدان ارغوان در مارلیک و میدان حافظ و میدان بهاره شرقی در شرق سرآسیاب و جلوی ساختمان مرکزی شهرداری ملارد و پارک ملت واقع در چهارراه ملارد نصب گردیده است .

معاون خدمات شهری شهرداری ملارد گفت : از کلیه کاندیدای محترم و ستاد انتخاباتی تقاضا داریم به منظور حفظ زیباسازی معابر شهری و ساماندهی تبلیغات در شهر ملارد پوستر ها و بنرهای تبلیغاتی خود را در این جایگاه نصب نمایند .

مهندس محسنی در پایان افزود : کلیه ستادهای انتخاباتی جهت ادامه فعالیت خود در سطح شهر جهت اخذ مجوزهای لازم به فرمانداری شهرستان ملارد مراجعه نمایند و کمیته امحا طبق قانون و دستورالعمل صادره از فرمانداری با هرگونه تبلیغات غیر قانونی برخورد خواهد نمود .

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا