کرونا در ملارد

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در ملارد

قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) با همکاری خیرین بیش از ۵ هزار بسته معیشتی را میان خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان ملارد توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران ، فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در تاکنون گروه‌ های جهادی سپاه با همکاری خیرین بیش از ۶۵۰ هزار بسته‌ های معیشتی را در شهرستان‌ های استان تهران با حفظ کرامت انسانی توزیع کرده است.

سردار احمد ذوالقدر با بیان اینکه توزیع کمک ‌های مؤمنانه تا پایان این ‌همه گیری ادامه خواهد داشت و در کنار اقشار آسیب ‌دیده خواهیم بود، افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد تاکنون بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی و کمک‌ های مؤمنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب ‌دیده از کرونا توزیع کرده است و انتظار می‌رود تمام کسانی که از استطاعت مالی برخوردار هستند از برکات این طرح غافل نشوند
فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: گرو‌ه های جهادی علاوه بر توزیع بسته ‌های معیشتی طرح‌های دیگری را نیز همچون طرح‌ های حمایتی نقدی، طرح جهادی شهید سلیمانی، مرمت و ساخت منازل مسکونی محرومین، ساخت و مرمت مساجد و تامین جهیزیه نوعروسان را در دستور کار خود قرار داده اند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری صدا و سیما

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا