شهرداری صفادشت

توزیع بیش از بیست هزار نهال در هفته منابع طبیعی توسط شهرداری صفادشت

مسئول واحد فضای سبز شهرداری صفادشت ؛ سرانه فضای سبز هر شهروند صفادشتی بالغ بر ٣۶ متر مربع می باشد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ سید ابراهیم اجاق ، مسئول واحد فضای سبز شهرداری صفادشت با این عنوان که سرانه فضای سبز هر شهروند صفادشتی بیش از ٣۶ مترمربع است آن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش شهرداری و همکاری شهروندان محترم طی سالهای گذشته توانسته ایم به استانداردهای مطلوب سرانه فضای سبز برسیم .

 

وی در ادامه به برنامه های هفته منابع طبیعی و درختکاری این شهرداری اشاره کرد و ادامه داد ، علاوه بر مراسم کلنگ زنی پارک هشت هکتاری شهر ، طبق روال سالهای گذشته امسال نیز بالغ بر بیست هزار اصله نهال و گل در مراسم نماز جمعه شهر و محل فرهنگسرای بعثت  این شهرداری در این هفته به صورت رایگان توزیع خواهد گردید . 

مسئول فضای سبز شهرداری صفادشت پیرامون نحوه توزیع نهال در روستاهای حریم شهر افزود، به منظور توسعه فضای سبز در روستاهای حریم نیز نسبت به تحویل نهال در اختیار دهیاری های بخش به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
شهرداری صفادشت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا