نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه مشق

تلاش برای تکمیل شهرک‌های صنعتی شهریار و قدس و ملارد

پیگیری تکمیل فوری بیمارستان های شهرستان های شهریار، ملارد و قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اعضای مجمع نمایندگان شهرستان های استان تهران در مجلس در سرکشی به حوزه‌های انتخابیه ضمن بازدید و بررسی مشکلات، نشست هایی را  با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه برگزار کردند.

حسین حق وردی نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد و عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در سرکشی به حوزه‌ انتخابیه، ضمن بازدید و بررسی مشکلات، نشست هایی را  با مسئولان مربوطه جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه برگزار کرد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم، همچنین با توجه به اهمیت رشد سرانه های بهداشتی، همواره در جلسات متعدد کشوری پیگیر این موضوع بوده است که در جلساتی جداگانه با وزیر بهداشت و همچنین قائم مقام این وزارتخانه، پیگیر تکمیل فوری بیمارستان های شهرستان های شهریار، ملارد و قدس شد و با پیگیری های صورت گرفته بیمارستان قدس در ۲۳ بهمن ماه امسال به بهره برداری رسید و اعتبارات جهت تکمیل بیمارستان ملارد نیز به صورت کامل تامین شده است.

وی همچنین در بازدید های میدانی و جلسات مسجد محور‌ برگزار شده در حوزه انتخابیه یکی از معضلات و مشکلات اصلی مردم که همواره بر آن‌تاکید شده بود پیگیر موضوع امنیت شهروندان در سطح شهر بود که از شروع کار مجلس یازدهم با برگزاری جلسات شهرستانی و استانی پییگر ارتقا سطح امنیت در حوزه انتخابیه بود و در جلسه اخیر با ریاست محترم سازمان برنامه بودجه با دستور صریح نوبخت اعتباری برای رشد سرانه امنیت در سطح شهرستان های حوزه انتخابیه در نظر گرفته شد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم از ابتدای کار مجلس یازدهم با رویکرد توسعه روستایی همواره بازدید های مستمر به همراه مسئولین استانی از روستاهای آسیب پذیر جهت ترمیم بافت فرسوده روستا و سایر مشکلات آنها داشته است که یکی از اقدامات موثر این بازدید ها می توان به کلنگ زنی اولین پروژه مسکونی در منطقه ترپاق تپه در تاریخ ۱۷ اسفند اشاره کرد که حاصل بازدید میدانی از این منطقه است.

حق وردی همچنین در سخنرانی ها و مصاحبه های متعدد از لزوم استفاده از قانون در جهت حمایت هر چه بیشتر از کشاورزان تاکید کرده است و در همین راستا در سوالی از وزیر محترم جهاد و‌ کشاورزی خواستار استفاده از بحث حمایتی قوانین موجود در جهت تقویت و انگیزه بخشی  بخشی کشاورزان شد و در همین راستا حق وردی دیداری با وزیر محترم جهاد و کشاورزی داشت که با دستور ویژه وزیر معاون این وزارت خانه جهت بررسی مشکلات کشاورزی منطقه در این حوزه انتخابیه حاضر شد.

نماینده مردم شهریار و قدس و ملارد در مجلس همچنین از حضور مستمر در حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: حضور مستمر در تمام شهر ها و روستاهای این منطقه نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد که دفاتر خانه ملت با برنامه ریزی دقیق و‌ برگزاری «طرح محله محور با محوریت مساجد» زمینه حضور بنده در تمام مناطق را فراهم کرده و می توان به این موضوع اشاره کرد که تا کنون از بیش از ۹۰٪ روستاهای حوزه انتخابیه بازدید مستمر و موثر انجام گردیده است.

وی همچنین همواره در جلسات استانی و‌ کشوری پیگیر‌ برقراری حق آبه و امکان بهره برداری از تصفیه خانه ها بود و از طرفی  از آغاز مجلس یازدهم کار خود را با شعار« اندیشه ورزی و‌ کارآمدی » آغاز کرد در همین راستا و‌ در جهت تحقق بخشیدن به این شعار کارگروه های مختلف (مدیریت شهری،فرهنگیان، محلات، بانوان و …) از ابتدای شروع کار مجلس یازدهم تشکیل شد و با تحلیل و آسیب شناسی جامعه هدف خود، گزارش مستمر و مفیدی را در جهت پیگیری و‌حل مشکلات در اختیار بنده قرار می دهند که در این خصوص جلسات و‌ ارتباط مستمر خود را با جوانان، نخبگان، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جهت اندیشه ورزی حفظ کرده تا با استفاده از این پتانسیل های در جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه قدم برداشته شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به اینکه ساختار اداری موجود در شهرستان های استان تهران به هیچ وجه پاسخگوی جمعیت فعلی این شهرستان ها نبوده است، از این رو همواره در جلسات متعدد پیگیر رشد و ارتقا جایگاه اداری این حوزه بوده است که مهترین این جلسات می توان به دیدار با وزیر محترم کشور اشاره کرد که مهمترین محور این دیدار موضوع رشد جایگاه اداری شهرستان های غرب استان و لزوم نگاه استانی به این حوزه بود.

حق وردی از ابتدای کار خود در مجلس شورای اسلامی حضور مستمر در کارخانه ها جهت حل مشکلات و کمک برای توسعه و رشد این مراکز را در دستور کار خود قرار داد و‌ با توجه به جمعیت جوان شهرستان های شهریار، ملارد و قدس و تعداد بالای جوانان مستعد و‌ آماده کار در این حوزه انتخابیه، حق وردی بحث تکمیل و‌ توسعه هرچه سریعتر شهرک های صنعتی را در جزو محورهای اصلی فعالیت های خود قرار داد و بازدید های مستمر از شهرک های صنعتی و‌صنفی داشت.

وی همچنین همواره در جلسات منظم با استاندار و‌ سایر مسئولین استانی پیگیر طرح های عمرانی حوزه انتخابیه بوده که از جمله این پروژه ها می توان به پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان شهریار اشاره کرد که با پیگیری های انجام شده تامین اعتبار پیمانکار انجام شده است و پروژه در حال پیگیری است. 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری خانه ملت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا