شهرداری صفادشت

بسته تشویقی شهرداری صفادشت جهت نوسازی بافت های فرسوده

شهردار صفادشت ؛ مدیریت شهری نگاه ویژه ای به نوسازی بافت های فرسوده دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر صفادشت ؛ محمدعلی کریمی شهردار صفادشت، با این عنوان که مدیریت شهری باید نگاه ویژه ای به نوسازی بافتهای فرسوده داشته باشد، گفت: بافت های فرسوده در فرآیند زمانی طولانی شکل گرفته است اگرچه این بافت درگذشته دارای عملکردهای منطقی بوده ولی امروزه از لحاظ ساختاری و عملکردی دچار کمبودهایی می باشد که آنگونه که باید و شاید نمی تواند جوابگوی نیاز ساکنین بوده و شرایط زندگی سالم شهری را فراهم آورد.

براین اساس یکی از ضرورتهای مهم شهر و شهرنشینی عصر حاضر بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده  شهری است. شهردار صفادشت در ادامه افـزود، اداره راه و شهرسازی تسهیلات بانکی جهت بازسازی بافت های فرسوده در نظر گرفته است امـا متاسفانه به علت تورم و توان مالی پایین ساکنین امکان نوسازی بـرای اکثر شهرونـدان فراهم نمی باشد.

لذا با حمایت و مصوبه شورای محترم شهر از سال ١٣٩۶ تاکنون بسته های تشویقی جهت مالکین دارای بناهای فرسوده در نظر گرفته شد که تاکنون ١۶ ملک فرسوده از این شرایط برخوردار و نوسازی شده اند. 

وی در پایان افزود؛ تشخیص بناهای فرسوده با نظر کارشناس فنی شهرداری که متشکل از مسئول کمیته ساماندهی ، مسئول شهرسازی و مهنـدس ناظر بـوده و این شهرداری بـه منظور تشویق مـالکین جهت تخریـب نسبت به خاکبرداری ملک فرسوده در صورت خشتی و آجری بودن صورت صد در صد همکاری نموده و در زمان صدور مجوز احداث بنا طبق طرح شهرداری پارکینگ و طبقه اول کاملا رایگان و ۵٠ درصد تخفیف تهیه نقشه و نظارت ساخت و همچنین در مورد ساختمان هایی که عمر آنها کمتر از ٣٠ سال باشد ۵٠ درصد تخفیف عوارض با یک طبقه تراکم رایگان در نظر گرفته شده است.
//روابط عمومی شهرداری صفادشت//

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا