بهزیستی ملارد

برگزاری کارگاه آموزشی مددکاری در شهرستان ملارد

کارگاه آموزشی مددکاری با حضور زهرا باقرپور بنام معاون اداره و الهه عامری مسئول دفتر مدیریت عملکرد و ارتباطات مردمی با هدف آموزش مددکاران بویژه نیروهای مشمول لایحه طرح نیروی انسانی که به تازگی در اداره بهزیستی آغاز به فعالیت نموده اند در کلیه حوزه ها با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزيستی شهرستان ملارد، زهرا باقرپور ضمن تاکید بر ارائه گزارش دقیق و کامل جهت تشریح وضعیت مددجو گفت: برگزاری این کارگاه با توجه به اهمیت اقدامات مددکاران در فرآیند خدمات رسانی به جامعه هدف و لزوم آشنایی این افراد با نقش ها و عملکرد مددکار اجتماعی صورت گرفت.

الهه عامری نیز با بیان اینکه گزارش های مددکاری صرفا یک ارائه کلی نیست و باید بصورت دقیق وضعیت و درخواست فرد بررسی و ذکر شود گفت: اجرای این دوره های آموزشی و علمی گامی مهم در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه در معاونت هاست.

وی افزود: برای پیشبردن امور بصورت سریع باید تمامی گزارش های تهیه شده تسط مددکار بصورت تخصصی تنظیم گردد و یکی از راهها جهت نتیجه گیری بموقع در حل امور مربوط به مددجویان تعامل سازنده و همیشگی معاونتهای تخصصی و مددکاران در حوزه ها با یکدیگر میباشد.

شایان ذکر است این جلسه آموزشی به مدت 3 ساعت با حضور تعداد 20 نفر از مددکاران معاونت های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت های مردمی با موضوع تهیه گزارش مددکاری جامع و دقیق برگزار شد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا