بهزیستی ملارد

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه مبارک فجر

در مراکز اقامتی میان مدت در شهرستان ملارد همزمان با دهه مبارک فجر

همزمان با دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی شطرنج و تنیس روی میز با حضور بیماران مراکز اقامتی میان مدت (کمپها) در مرکز سبز خوشنام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد ، داود خادم رئیس اداره ضمن تقدیر از همکاری و پیگیری مسئولین در کمپها گفت: اجرای برنامه های شاد و مفرح در مراکز بویژه در کمپها تاثیر بسزایی در افزایش روحیه شادی در بیماران داشته و میتواند به بهبود هرچه سریعتر این افراد کمک کند.

وی افزود : در حال حاضر 9 مرکز اقامتی میان مدت با در نظر گرفتن تمامی پروتکل های بهداشتی در شهرستان مشغول ارائه خدمات میباشند و در اجرای اینگونه برنامه ها نیز کلیه دستور العمل های مربوط به کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا بطور جدی توسط مسئولین و کارکنان این مراکز رعایت میشود.

اعظم عینی معاون امور توسعه و پیشگیری نیز با بیان اینکه اجرای برنامه های ورزشی و مهمتر از آن برنامه ها و کارگاههای آموزشی در مراکز اقامتی میان مدت امری بسیار جدی است افرود: برگزاری مسابقات ورزشی و یا کارگاههای مهارتهای زندگی و حضور افراد متخصص در این مراکز علاوه بر تغییر فضای موجود از عمده عواملی است که موجب روحیه و اعتماد بنفس افراد در این مراکز شده و میتواند در استقلال سریعتر آنها و بازگشتشان به اجتماع نیز موثر واقع شود که همین مسئله موجب کاهش بازگشت بیماران به اعتیاد هست .

شایان ذکر است در این مسابقات افراد با رعایت پروتکلهای بهداشتی در قالب چند تیم به مسابقه با یکدیگر پرداختند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا