بهزیستی ملارد

برگزاری مراسم ضیافت افطار همراه با فرزندان مرکز خیریه علی ابن ابی طالب (ع) شهرستان ملارد

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا مراسمی با حضور : داود خادم رئیس اداره مريم طاهرخاني معاون امور اجتماعي در مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره با بیان وظایف و کارکردهای بهزیستی، به تشریح عملکرد این اداره در زمینه های مختلف پرداخت و گفت : برگزاری مراسم ضیافت افطاری موجب همدلی و نزدیکی و توجه به این افراد می شود، این ضیافت برای جامعه هدف سازمان بسیار ارزنده است و از جمله اقداماتی است که ثواب آن به ویژه دراین ماه بسیار زیاد می باشد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر نقش خیرین و مراکز خیریه در خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف در ماه مبارک رمضان گفت: در حال حاضر 21 فرزند پسر 12 الی 18 سال در مرکز علی ابن ابی طالب نگهداری میشوند که علاوه بر انجام امور تربیتی اقدامات بسیاری نیز در زمینه های آموزشی فرزندان با پیگیری کادر متخصص مستقر در مرکز صورت پذیرفته است.

داود خادم با بیان واکسیناسیون پرسنل و فرزندان مراکز گفت: با شروع ماه مبارک رمضان و همچنین واکسیناسیون سراسری که انجام شده ، امکان برگزاری چنین مراسم هایی بیشتر است و میتوانیم برخلاف دوسال گذشته برنامه هایی را جهت افزایش روحیه و نشاط فرزندان و همچنین بیماران مراکز تدارک ببینیم.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا