بهزیستی ملارد

برگزاری مراسم افطاری در مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان شهرستان ملارد

همزمان با ماه مبارک رمضان مراسمی با حضور داود خادم رئیس اداره، میثم اکبری مسئول حراست، روح اله غفاری معاون توانبخشی در مرکز نگهداری از بیماران اعصاب و روان ماهان ویژه آقایان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، داود خادم رئیس اداره ضمن تبریک این ماه مبارک گفت: شرکت در مراسم های اینچنینی با حضور مسئولین در مراکز و در کنار بیماران نشنان دهنده همراهی با آنان بوده و موجب دلگرمیشان میشود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و همراهی پرسنل این مراکز در تمامی مناسبتها گفت: علاوه بر اقداماتی که از سوی سازمان بهزیستی صورت میگیرد حضور خیرین و پشتیبانی آنها از مراکز بهزیستی نقش بسیار موثری در ارائه خدمات هرچه بهتر دارد.

مرکز نگهداری ماهان با ظرفیت اسمی 50 نفر بیمار از سال 1396 با بکار گیری 17 نفر نیرو شامل: پزشک، روانشنان، مددکار، مراقب و با ارائه خدمات روانشنانسی و مددکار و … شروع بکار نموده است.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا