شهرداری صفادشت

برخورد قانونی با هرگونه ساخت وساز غیر مجاز در شهرداری صفادشت

شهردار صفادشت از رسیدگی به ١٠۵ پرونده تخلفات ساختمانی در کمیسیون ماده ١٠٠ این شهرداری در شش ماهه اول سالجاری خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ محمدعلی کریمی شهردار صفادشت تخلف ساختمانی را به معنی نقض قوانین شهرسازی و بی توجهی به مقررات ساخت و ساز و عدم رعایت نکات ایمنی ، بهداشتی و فنی مربوط به ساخت ساختمان دانست و افزود، این شهرداری با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز و خلاف اصول شهرسازی  برخورد قانونی خواهد نمود.

شهردار صفادشت با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون ماده صد این شهرداری جهت رسیدگی به ساخت و سازهای مازاد بر پروانه و غیرمجاز سطح شهر در شش ماهه اول سالجاری اشاره کرد و افزود؛ از ابتدای سالجاری تاکنون به ١٠۵ مورد پرونده در این کمیسیون رسیدگی شده است که در برخی موارد رای تخریب نیز صادر گردیده است .

کریمی گفت؛ شهروندان محترم می بایست برابر با مفاد ماده ١٠٠ قانون شهرداری ها قبل از هرگونه اقدام برای ساخت و احداث بنا به شهرداری مراجعه و از قوانین و ضوابط ساخت و ساز آگاهی یابند تا از بروز مشکلات و خسارات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

شهردار صفادشت در پایان داشتن شهری با ساختمانهای ایمن و فضای بصری مناسب را حق همه شهروندان دانست و گفت داشتن شهری ایمن با استاندارهای شهرسازی صرفا با همکاری و تعامل شهروندان و شهرداری میسر می باشد و شهرداری وظیفه دارد نسبت به  احقاق حقوق شهروندان بر اساس آنچه که رسالت اداری آن است اهتمام ورزد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا