شهرداری ملارد

بازدید معاونت خدمات شهری ملارد از مرکز DIC شهریار

معاونت خدمات شهری شهرداری ملارد از مرکز DIC نصیر آباد شهریار بازدید نمود

در این بازدید که عضو محترم شورای اسلامی شهر ، ریاست محترم مبارزه با مواد شهرستان ملارد مخدر ، ریاست شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی و نمایندگان حوزه اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد حضور داشتند از مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی ( DIC ) شهریار واقع در نصیرآباد بازدید انجام و در جریان اهم فعالیت های مرکز قرار گرفتند .

مهندس محسنی در راستای این بازدید عنوان داشت : با توجه به زیادی معتادین متجاهر و کارتن خواب در سطح شهر شهرهای استان تهران اقدام به راه اندازی مرکز DIC نمودند . در همین خصوص و به دلیل راه اندازی این نوع مرکز در شهر ملارد در ماه های آتی و به منظور کسب تجربه از نحوه فعالیت های مرکز DIC این بازدید انجام شد .

مهندس محسنی در ادامه افزود : بیشتر اهداف و فعالیت مرکز در راستای کاهش آسیب و پیشگیری از اعتیاد برای افراد کارتون خواب و بی خانمان می باشد و ارائه خدمات به منظور کاهش آسیب صورت می پذیرد.

توزیع سوزن و سرنگ توزیع ، لباس مناسب فصل ، یک وعده غذای گرم ، غربالگری روی افراد معتاد که دچار بیماری سل ، وبا و ….. پیگیری برای درمان آن ، ارائه استحمام مناسب از دیگر خدمات این مراکز می باشد . معاون خدمات شهری شهرداری ملارد در پایان گفت : با مساعدت شهردار محترم ، به زودی در شهر ملارد مرکز DIC راه اندازی خواهد شد.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا