شهرداری صفادشت

بازدید مسئولین سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی از شهرک مهر صفادشت

شهردار صفادشت: با اسکان ساکنان جدید شهرک مهر صفادشت ارائه خدمات بیشتری به شهروندان این شهرک نیاز است. 

محمدعلی کریمی شهردار صفادشت از بازدید مسئولین سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی از شهرک مهر صفادشت در خصوص اجرای توافق فی مابین شهرداری با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد و گفت: طی بازدیدی میدانی که با مسئولین سازمان اراضی و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی بعمل آمد حاضرین از نزدیک از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی و خدماتی سطح شهرک بازدید و در خصوص ارائه خدمات بیشتر با در نظر گرفتن نیاز سنجی این شهرک پیشنهاداتی را ارائه نمودند.

گفتنی است، بعد از بازدید میدانی همچنین جلسه ای جهت هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات در محل شهرداری این شهرک برگزار و در پایان مقرر گردید با توجه به اسکان و افزایش روزافزون جمعیت شهرک مذکور و نیاز به ارائه خدمات رفاهی و عمرانی بیشتر بعد از امکان سنجی نسبت به طراحی و اجرای پروژه های جدید اقدامات  مطالعاتی انجام شد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
شهرداری صفادشت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

1 دیدگاه

  1. جای تاسف داره وقتی 20 سال یک نفر شهردار بشه مشخصه شورای شهرو هم خودش چینش میکنه و ضعف قانون این اجازه رو میده که یک نفر 20 سال چمبره بزنه روی یک شهر … شما ورودی صفادشت رو آسفالتش رو نگاه کنید انگار سالهاست دارین روی تپه ها بالا پایین میرین و تازه میفهمید 20سال شهردار شدن یک نفر و شهر رها چیه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا