آب و فاضلاب ملاردفرمانداری ملارد

اولویت مجموعه حاکمیتی شهرستان تامین آب شرب پایدار است

سرپرست فرمانداری ملارد با اشاره به خشکسالی و کمبود منابع آب در شهرستان گفت: اولویت مجموعه حاکمیتی شهرستان تامین آب شرب سالم و پایدار برای مردم است.

امین اسدی در جلسه بررسی وضعیت اب شرب شهری و روستایی که با حضور معاونین، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه های متولی برگزار شد گفت: سفره های زیرزمینی در سال گذشته به خوبی تغذیه نشده و چاه های آب شرب کاهش آبدهی و سطح آب چاه ها افت داشته است.

وی افزود: در هر صورت وظیفه مجموعه حاکمیتی شهرستان تامین آب شرب سالم و پایدار است و برای تحقق این امر مهم نیاز به همراهی مردم عزیز برای مدیریت در مصرف آب داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد با بیان اینکه چاه‌ های فعال تحت اختیار دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی احصاء و برای تأمین آب شهرستان در مواقع کم آبی، وارد مدار شود، ابراز کرد: تمام مسئولین امر بویژه اداره آب و فاضلاب موظف هستند با همکاری سایر ارگان ها بصورت جدی نسبت به شناسایی و برخورد با انشعابات غیرمجاز آب به ویژه باغ ویلاها در اسرع وقت اقدام نمایند.

وی به متولیان تامین آب در خصوص استفاده از انشعابات غیرمجاز آب توسط سودجویان هشدار داد و گفت: این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست که افرادی خوش نشین بخواهند از آب شرب برای پرکردن استخرهای خود بهره مند شوند در حالی که شهروندان ما از مشکل آب رنج ببرند.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا