حوادث ملارد

انهدام سه باند سارقان زورگیر و کشف 60 فقره سرقت ملارد

فرمانده انتظامی استان از انهدام سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر و کشف 60 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “کیوان ظهیری” در تشریح این خبر اعلام کرد: با وصول پرونده های مختلف با موضوع سرقت به عنف خودرو در شهرستان شهريار به پليس آگاهی، تیم ویژه ای در این خصوص فعال شد.

وی افزود: در تحقيقات اولیه پلیس از شکات مشخص شد سارقان با شيوه و شگرد مسافر و در پوشش خانواده با سوار شدن به خودروهای مسافرکشان شخصی و تاکسی ها و کشاندن آنها به مسیرهای خلوت با تهديد چاقو و ضرب و شتم، خودرو و اموال آنان از قبيل وجه نقد و گوشی تلفن همراه را سرقت کرده و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: اعضای این باند پس از اخذ کارت عابر بانک های شاکيان و رمز کارت، حساب آنان را تخليه و در برخی موارد حتی قطعات خودروهاي سرقتی را نیز باز کرده و آنها را  در مکان های خلوت رها می کردند.

سردار ظهیری بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، در چهار روز گذشته، سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر در شهریار مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی ویژه از سوی پلیس آگاهی غرب استان تهران، هفت عضو این باندها در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از آنجا، يک دستگاه خودروی پرايد هاچ بک استفاده شده در امر سرقت و سه دستگاه گوشی تلفن همراه و پنج قبضه سلاح سرد کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به 60 فقره سرقت به عنف خودرو و معابر در شهرستان های شهريار ، بهارستان، ملارد و استان هاي البرز و تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تاکنون 20 نفر از شاکيان مورد شناسايی قرار گرفته و به پلیس آگاهی مراجعه و تحقيقات جهت شناسايی ساير شکات ادامه دارد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
پایگاه خبری پلیس

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا