حوادث ملارد

انفجار گاز در ملارد/ساختمان ۹ واحدی تخریب شد

سرپرست فرمانداری ملارد گفت: بر اثر انفجار ناشی از نشت گاز شهری آبگرمکن یک ساختمان ۹ واحدی تخریب شد.

جابر کریمی در جمع خبرنگاران از انفجار ناشی از نشت گاز در ملارد خبر داد و اظهار داشت: متأسفانه ساعت ۱۶:۳۰ روز گذشته یک مورد ریزش ساختمان گزارش شد که نیروهای اتش نشانی و امدادی در صحنه حضور پیدا کردند.

وی گفت: در این حادثه که بر اثر انفجار گاز آبگرمکن رخ داد، یک ساختمان سه طبقه ۹ واحدی تخریب می‌شود.

کریمی افزود: شدت انفجار بالا بوده و به ساختمان‌های اطراف نیز خسارت وارد کرده است اما خوشبختانه در این حادثه با توجه به اینکه همه ساکنین در مسافرت نوروزی بودند، تلفات جانی نداشتیم.

سرپرست فرمانداری و رئیس مدیریت بحران شهر ملارد با بیان اینکه کارشناسان علت حادثه را نشت گاز شهری از آبگرمکن اعلام کرده اند عنوان داشت: این انفجار سبب تخریب ساختمان سه طبقه شده است.

کریمی گفت: پیگیری اسکان موقت ساکنین و برآورد هزینه خسارت وارده اولیه از طریق کارشناسان ذیربط و سایر مراحل قانونی آن با قید فوریت در دستور کار مدیریت بحران این شهرستان قرار گرفته است.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری مهر

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا