شهرداری صفادشت

انجام٢٩٧ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در٣ماهه اول پایگاه های آتش نشانی شهرداری صفادشت

فرمانده پایگاه آتش نشانی شهرداری صفادشت از فعالیت های٣ ماهه اول پایگاه های آتشنشانی شهر خبر داد.

رضا کریمی ، فرمانده پایگاه آتش نشانی شهرداری صفادشت با این عنوان که از ابتدای سال ١۴٠٠ تاکنون بالغ بر٢٩٧ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در شهر و روستاهای حریم انجام شده است، گفت:

 

از آنجا که وظیفه این پایگاه حضور و امداد رسانی به موقع در شرایط بحرانی با تمام توان در جهت حفاظت و نجات جان و مال شهروندان می باشد، در سه ماهه ی اول سالجاری بالغ بر١۴٠مورد عملیات اطفاء حریق؛ ۶٢مورد امداد و نجات و ٩۵ امدادرسانی در سایر موارد انجام گردیده است که امید است نرخ این آمار تا پایان سال روبه کاهش باشد.

کریمی، همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی جهت پرسنل و شهروندان شهر نیز خبر داد و گفت آموزش پرسنل به صورت روزانه جهت آمادگی بیشتر جسمانی و مهارتی بیشتر آتش نشانان در پایگاه های آتش نشانی برگزار می گردد و به منظور ارتقاء ایمنی سطح شهر بازدید از مراکز مختلف و برگزاری کارگاههای آموزشی و پیشگیری با حضور شهروندان نیز کماکان درحال برگزاری می باشد.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
روابط عمومی شهرداری صفادشت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا