استانداری تهران

افزایش تعداد کتابخانه های سیار در دستور کار استانداری تهران است

تهران- معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با اشاره به اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب در میزان سرانه های کتابخانه ای فاصله داریم گفت: افزایش کتابخانه های سیار در دستور کار استانداری است.

سید عباس جوهری در آیین بزرگداشت روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار اظهار داشت:

قطعاً دین اسلام پرچم‌دار ترویج فرهنگ کتابخوانی است و اساساً فلسفه کتابخوانی رساندن انسان به کمال بشری است.

جوهری بیان داشت: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در میزان سرانه های کتابخانه ای استان فاصله داریم و توقع داریم در حوزه کتاب خوانی تحول شگرف در افزایش کمی و کیفی کتابخانه ها رقم بخورد.

وی عنوان داشت: امروز در استان تهران‌ گرفتار انواع آسیب های اجتماعی هستیم و به شخصه معتقدم‌ که افزایش سرانه مطالعه نقش زیادی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران در ادامه افزود: در سطح استان ۱۰ پایگاه سیار عرضه کتاب در شهرستان های شمیرانات، پاکدشت، ملارد، شهریار فعالیت دارند و استانداری آمادگی دارد تا تعداد کتابخانه های سیار را در سطح استان افزایش دهد ود این خصوص برنامه داریم و خود را متعهد می دانیم که حوزه کتاب و کتابخوانی را از محجوریت خارج‌ کنیم.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری مهر

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا