بهداشت و درمان ملارد

افتتاح مراکز درمانی در ملارد و شهر قدس

نمکی وزیر بهداشت : بدترین سال اقتصادی کشور را بعد از انقلاب داشتیم

ما بدترین سال اقتصادی کشور را بعد از انقلاب داشتیم. محدودیت‌ های تحریمی که دیوانه‌ ای بر ما تحمیل کرد، بسیار سخت بود و دولت در بدترین ایام پر چالش خود، کشور را اداره کرد. ما این توفیق را حاصل کردیم که توانستیم ۵۰ درصد به حقوق رزیدنت و کارورز و … اضافه کنیم و وامی هم برای ۲۰ هزار دانشجوی PHD و رزیدنت فراهم شد.

 

نمکی گفت: کار بزرگ دیگر بحث بیمه‌ ها بود. بر همین اساس علاوه بر بیمه درمانی که شکل گرفت، قراردادی با وزیر رفاه برای بیمه تامین اجتماعی مجموعه دستیاری، مجموعه دانشجوی PHD و حتی کارشناسی ارشد که زمان تحصیل، به عنوان پایه ‌ای برای تامین اجتماعی شان محاسبه شود، تنظیم می‌کنیم  تا در آینده بتوانند در محل کارشان آن را ادامه دهند. این اقدام هم برای بچه ‌ها دلگرمی است و هم برای ما اطمینان خاطری را فراهم می ‌کند.

نمکی گفت: اقدامات بزرگی در حال شکل گیری است. از خیرین هم تقاضا می ‌کنم که نهضت خوابگاه ‌سازی را انجام دهند. اگر نیروی انسانی سالم و با روح ضایتمند در محل کار باشند، یک نوع خدمت می ‌دهند اما اگر با روح زخمی رفتند به شکل دیگری خدمت می ‌دهند.

او ادامه داد: امسال در حوزه ساخت و ساز و توسعه زیرساخت‌ ها رشدی داشتیم که در طول تاریخ قبل و بعد از انقلاب بی نظیر بود. ۱۱ هزار تخت به تخت‌ های کشور اضافه خواهیم کرد و حدود ۱۴۰۰ پروژه را تا اردیبهشت آینده در قالب طرح ره پویش سلامت، افتتاح می ‌کنیم. تهران و حاشیه تهران از نظر تعداد تخت مغفول مانده بود که در تهران فقط در دانشگاه علوم پزشکی تهران حدود ۲۳۰۰ تخت به مجموعه تخت‌ های دانشگاه اضافه می ‌کنیم.

وزیر بهداشت بیان کرد: اولین بیمارستان ۱۰۰۰ تخت خوابی کشور بعد از امام خمینی، مهدی کلینیک است که تا ماه ‌های آینده به بهره برداری می ‌رسد. در حاشیه تهران شهر قدس، ملارد، شهریار، اسلامشهر با جمعیت بیش از ۲ میلیون نفر یک تخت بیمارستانی نداشت. به همین منظور مراکز درمانی در ملارد و شهر قدس افتتاح شد و در شهریار هم به زودی افتتاح خواهد شد. تخت‌ های اسلامشهر هم در ماه‌ های اول سال آینده افتتاح می ‌شود. در آینده بسیار نزدیک ۴۰۰۰ تخت در تهران و اطراف تهران به مجموعه تخت ‌های بیمارستانی اضافه می ‌کنیم.

نمکی گفت: کاری که در دانشگاه علوم پزشکی تهران در ایجاد ۷۰۰ تخت خوابگاهی و ۱۲۰۰ تخت دیگر در آینده نزدیک انجام می ‌شود، بسیار مهم است.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا