بیمارستان ملاردنماینده مجلس شورای اسلامی حوزه مشق

افتتاح بیمارستان شهدای سلامت ملارد طی روزهای آینده/ تحقق آرزوی دیرینه ۴۰۰ هزار نفری مردم غرب استان تهران

نماینده مردم ملارد در مجلس از افتتاح بیمارستان شهدای سلامت این شهرستان طی روزهای آتی با حضور معاون اول رییس جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت حسین حق‌ وردی در خصوص پیگیری دغدغه‌ های مردم شهرستان ملارد، گفت: با پیگیری های مجدانه صورت گرفته بیمارستان شهدای سلامت شهرستان ملارد پس از سالها انتظار آماده بهره برداری شد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان ملارد با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، فاقد حتی یک تخت بیمارستانی بود که این موضوع در سطح کشور بی سابقه است.

وی ادامه داد: در شروع فعالیت نمایندگی بنده در مجلس یازدهم ساختمان این بیمارستان نیمه کاره بود که تکمیل و تجهیز آن به مطالبه اول بنده برای شهرستان ملارد تبدیل شد. 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: علاوه بر پیگیری‌های مختلف از مسئولان استانی و ملی، حتی در جلسه با ریاست جمهور نیز مطرح شد. تاخیر در تجهیز آن موجب تذکر شفاهی اینجانب از تریبون مجلس شد.

حق وردی گفت: نیاز ضروری مردم ملارد و عدم تحرک لازم مسئولان مربوطه منجر به طرح سوال کتبی از وزیر بهداشت و آموزش پزشکی شد، وزیر به همراه معاونین وزارتخانه در کمسیون بهداشت مجلس حاضر و مقرر شد اقدامات لازم برای راه اندازی بیمارستان باشتاب بیشتری صورت بگیرد.

نماینده مردم ملارد در قوه مقننه تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد با رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و همکاری خوب و قابل تحسین روسای سابق و فعلی این دانشگاه و سایر مسئولین این دانشگاه و پیگیری‌های موثر استاندار تهران و فرمانداران سابق و فعلی ملارد و همچنین ائمه جمعه سابق و فعلی و اعضای شورای اسلامی، شهرداران ملارد و صفادشت و دکتر مرعشی، این بیمارستان با امکانات و بخش های کامل از جمله بخشهای جراحی اطفال، زنان، داخلی ICU , CCU , NICUPOST, CCU و چندین اتاق عمل جراحی مجهز، سیتی اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی، اورژانس و همچنین بخش PICU، که بخش مراقبت های ویژه مخصوص کودکان است.

وی اظهار کرد: با اعتباری بالغ بر 3100 میلیارد ریال آماده بهره برداری است. طبق اعلام مسئولین وزارت بهداشت این بیمارستان در اواخر هفته و مقارن با ایام مبعث پیامبر اعظم (ص) با حضور مخبر، معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد./

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری خانه ملت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا