بیمارستان ملارد

استاندار تهران : بیمارستان ملارد در تیر ماه 1400 افتتاح می شود

کار فیزیکی بیمارستان ملارد هم به اتمام رسیده و فقط تجهیز آن مانده و نیروی انسانی این بیمارستان هم بر اساس آزمون استخدامی مشخص شده و با تامین تجهیزات، در تیرماه شاهد افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بیمارستان ملارد خواهیم بود.

انوشیروان محسنی بندپی  روز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استان تهران با اشاره به طرح حامیان سلامت افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در انتخابات کشور به عهده هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گذاشته شده است و این عزیزان در طرح حامیان بهداشت وظیفه نظارت بر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را عهده دار هستند.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به ۷ هزار شعبه اخذ رای در استان تهران داریم که در هر شعبه یک نماینده از عوامل هلال احمر مستقر می شود و تعدادی هم به عنوان ذخیره پیش بینی شده اند تا در صورت بروز مشکل در اولین فرصت جایگزین شوند.

استاندار تهران در خصوص بیمارستان فیروزآبادی گفت: بعد از گذشت چندین سال بیمارستان فیروزآبادی ری با ۳۰۰ تخت جدید و توسعه ای آماده افتتاح است که روز پنجشنبه به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

محسنی بندپی گفت: کار فیزیکی بیمارستان ملارد هم به اتمام رسیده و فقط تجهیز آن مانده و نیروی انسانی این بیمارستان هم  بر اساس آزمون استخدامی مشخص شده و با تامین تجهیزات، در تیر ماه شاهد افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بیمارستان ملارد خواهیم بود.

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
ایرنا

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا