کتابخانه ملارد

ارائه خدمات کتابخانه ای در کتابخانه‌ های استان در ایام نوروز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با اشاره به فعال بودن کتابخانه های عمومی استان در ایام نوروز از ارائه خدمات کتابخانه ای به عموم علاقمندان در این ایام خبر داد.

علیرضا زندوکیلی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران با اعلام گفت: تلاش ما در مجموعه کتابخانه‌های عمومی تهران ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات کتابخانه‌ای در همه ایام سال به منظور تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به نیازهای دانشی و مطالعاتی آنان است و در همین راستا کتابخانه های عمومی استان با همکاری و همیاری کتابداران در تعطیلات نوروزی به ارائه خدماتی چون امانت کتاب پرداخته و سالن‌های مطالعه آن‌ها به روی اعضا باز است.

وی افزود: ارائه خدمات کتابخانه‌ای و فرهنگی در ۱۷۴ باب کتابخانه‌های عمومی با رعایت تمامی ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، امانت کتاب، برگزاری نشست‌ها و مسابقات کتابخوانی و… در تعطیلات نوروز با حضور پرشور مردم پایتخت فعال و در خدمت علاقمندان است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیلی پایان ایام نوروز طبق اعلام قبلی، ۹ باب کتابخانه عمومی در استان تهران فعال خواهد بود، گفت: کتابخانه های عمومی مرکزی پارک شهر، حضرت فاطمه (س) و پیروزی در شهر تهران، کتابخانه‌های امام جعفرصادق (ع) و پروین اعتصامی در شهرستان پاکدشت؛ کتابخانه شیخ کلی شهرستان ری؛ کتابخانه شهید رجایی شهرستان ملارد، کتابخانه شهید دکتر باهنر در شهرستان شمیرانات و کتابخانه جاوید الاثر کاظم اخوان در شهرستان رباط کریم ۹ باب کتابخانه ای هستند که در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه آماده ارائه تمامی خدمات کتابخانه‌ای به اعضا و سایر علاقه‌مندان به کتابخوانی خواهند بود.

شهروندان تهرانی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از اسامی کتابخانه‌ها و ساعت فعالیت آنها به آدرس https://nowruz.silib.ir/Libraries/Index۲?state=۱۰۷ مراجعه کنند.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
شبستان

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا