نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه مشق

اجحاف در حق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش/ کاهش حقوق به جای افزایش آن در سال جدید

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با انتقاد شدید از کاهش یک میلیون تومان از حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش، گفت: انتظار همگان این بود که در راستای توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه حقوق این عزیزان بیشتر از سایر کارکنان افزایش می‌یافت اما در کمال ناباوری مشاهده شد که در پرداخت حقوق فروردین ماه سال جاری مبلغ یک میلیون تومان که دولت گذشته برای کمک به بهتر شدن معیشتی پرداخت می‌کرد از حقوق حداقلی این قشر نجیب کسر شد.

حسین حق وردی با اشاره به تذکر کتبی خود به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: نیروهای عزیز خدماتی در آموزش و پرورش از مظلوم‌ترین و ضعیف ترین آبشار جامعه محسوب می‌شوند که به اعتراف همه کمترین حقوق را در بین کارکنان دولت دریافت می‌کنند.

 

وی افزود: به همین دلیل، کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته در دولت گذشته مقرر کرد که مبلغ یک میلیون تومان به حقوق این عزیزان خدماتی در آموزش و پرورش واریز شود تا کمبود حقوق آن‌ها کمتر به چشم آید.

 

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار همگان این بود که در راستای توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه حقوق این عزیزان بیشتر از سایر کارکنان افزایش می‌یافت اما در کمال ناباوری مشاهده شد که در پرداخت حقوق فروردین ماه سال جاری مبلغ یک میلیون تومان که دولت گذشته برای کمک به بهتر شدن معیشتی پرداخت می‌کرد از حقوق حداقلی این قشر نجیب کسر شد.

 

حق وردی تصریح کرد: این اقدام موجب ایجاد نگرانی شدید در بین نیروهای زحمتکش خدماتی آموزش و پرورش از مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش خواسته می‌شود که زمان بازپرداخت مبلغ کشف شده نسبت به حقوق این عزیزان اقدام فوری صورت گیرد.

 

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، دریافتی تقریبی نیروهای خدماتی آموزش و پرورش را کمتر از 3 میلیون تومان تخمین زد و گفت:  کمیسیون آموزش پیگیر بازگشت این مبلغ به نیروهای خدماتی خواهد بود و انتظار داریم این مبلغ به صورت دائمی به حقوق این عزیزان واریز شود./

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها
منبع خبر
خبرگزاری خانه ملت

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا