نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه مشق

اتمام پروژه های نیمه کاره شهرستان های حوزه مشق با دستورات صریح رئیس سازمان برنامه و بودجه

با پیگیری نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه مشق محقق شد

🟠 در ديدار با رياست محترم سازمان برنامه بودجه كشور تصریح شد:
اتمام پروژه های نیمه کاره شهرستان های حوزه مشق با دستورات صریح نوبخت

◾️حسين حق وردی نماینده مردم شریف حوزه مشق به منظور پیگیری مطالبات و تامین مالی طرح ها و برنامه های حوزه انتخابیه خود با دکتر نوبخت ریاست محترم سازمان برنامه و‌ بودجه کشور دیدار کرد.

◾️در این دیدار حق وردی بر سه موضوع از مهم ترین مطالبات مردم منطقه تاکید کرد.

◾️نماینده مردم موضوع تامین مالی جهت پروژه های احداث خطوط جمع آوری و انتقال فاضلاب شهری شهرستان های قدس و ملارد و لزوم بهره برداری هرچه سریعتر از تصفیه خانه مربوطه مطرح کرد.

◾️حق وردی در این دیدار بر لزوم تکمیل هر چه سریعتر بیمارستان شهریار با توجه به رشد جمعیتی و‌ کمبود سرانه ی بهداشتی منطقه تاکید کرد که در ادامه دکتر نوبخت دستور تامین مالی این بیمارستان از محل اعتبارات مقابله با کرونا را صادر نمود.

◾️در پایان نیز این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به موضوع ضرورت ارتقا شاخص امنیت و معضل استیجاری بودن بسیاری از ساختمان های انتظامی در حوزه مشق اشاره کرد که با تاکید دکتر نوبخت‌ بر درخواست حق وردی، طی دستوراتی جداگانه تامین اعتبارات مالی جهت حل مشکلات مطرح شده را صادر و در دستور کار سازمان قرار داد.

 

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

24 دیدگاه

  1. ♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️
    از شما نماینده انقلابی و دلسوز عاجزانه خواهشمندیم در جهت بهبود معیشت و همسان سازی حقوق ما معلمان جدید الاستخدام قدمی بردارید …ما نو معلمان به سخت ترین شکل ممکن با آزمون استخدامی سراسری (ماده ۲۸)و طی کردن مراحل سخت مصاحبه ،گزینش و دوره یکساله مهارت آموزی (بدون ریالی حقوق ،سنوات و بیمه) اکنون که در عرصه آموزش و پرورش مشغول به تدریس هستیم با ۳۰سال سن و اغلب متاهل و مدارک کارشناسی ارشد و حتی دکتری از بهترین دانشگاه های کشور دریافتی همه ما با یکسال و دوسال سابقه فقط و فقط ۲۵۰۰ هست و تا چند سال شامل رتبه بندی نمیشویم یعنی حقوق ما که مدرس هستیم با محصل های ۱۸ساله دانشگاه فرهنگیان که فقط مشغول تحصیل هستند یکسان است!!!! بنظر شما این عدالت است؟ کجای دنیا حقوق معلم و محصل یکسان است؟؟؟
    معلمی که با ۲۵۰۰ نمیتواند نیاز های اولیه خود را تامین کند و به دنبال شغل دوم و سوم میرود چگونه انگیزه تحصیل در دانش آموزانش ایجاد کند ؟؟؟
    ِِ
    پیشاپیش از پیگیری و مساعدت حضرتعالی سپاسگزاریم🙏🙏🙏

  2. با سلام و احترام.
    برای اجرای کامل #لایحه_رتبه_بندی_معلمان خواهشمندیم در تخصیص اعتبارات، رتبه بندی معلمان را در الویت قرار داده و با بذل توجه ویژه ای که به فرهنگیان ایران دارید بودجه سی هزار میلیارد تومانی تصویب و انتظار ده ساله فرهنگیان را ختم به خیر فرمایید. سپاسگزاریم.

  3. جناب آقای حق وردی: شهریار چند تا بیمارستان دولتی و خصوصی داره و بجای تاکید بر تکمیل و راه اندازی بیمارستان ملارد، نامه برای بیمارستان شهریار نوشتید؟ بیمارستان قدس که در دهه فجر افتتاح شد، شهریار هم که بیمارستان داره، فقط ملارد بیمارستان نداره و خواهشمندیم موضوع بیمارستان رو پیگیری بفرمایید. تشکر

  4. ❗️از نظر “شرعی” و قانونی نمی توانیم برای اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ حق التدریس بدهیم!!
    #پیام_دریافتی
    در جلسه شورای آموزش و پرورش خمینی شهر حاج آقا نقدعلی (نماینده شهرستان) با معاون وزیر تماس می گیرند و در مورد پرداخت حق التدریس ها سوال می کنند که معاون وزیر در جواب گفت: “حق التدریس پارسال بسته شده است. در اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ کلاس مجازی نبوده چون برنامه شاد نبوده […] از نظر شرعی و قانونی نمیتوانیم برای اسفند ۹۸ و فروردین ۹۹ حق التدریس بدهیم!”
    نماینده خمینی شهر معترض می شوند ، آقای باقری رئیس آموزش و پرورش خمینی شهر هم نسبت به سخنان معاون وزیر اعتراض کردند و گفتند که ما عملکرد همکاران در اسفند و فروردین را طبق ابلاغ ارسال کردیم
    خلاصه عرض کنم با توجه به سخنان معاون وزیر پرداخت حق التدریس اسفند و فروردین گذشته کلا” ملغی شده است.

  5. دکترجان ضمن تشکروقدردانی اززحمات شما ای کاش کمی هم پیگیرمتروشهرستانهای حوزه مشق ازطرف دکترنوبخت بودید واقعا به مردم ودانشجویان سخت میگذره باتشکر.

  6. ❇️نمایندگان محترم مجلس در تصویب لایحه دولت بابت رتبه بندی معلمان اصلاحاتی انجام دهید
    ❇️شنیده می شود که از معلمان قرار است آزمون گرفته شود برای رسیدن به رتبه و مقاله می خواهند در صورت امکان این موارد را اصلاح کنید تا رسیدن به رتبه تسهیل شود
    ❇️از طرفی مگه ادارات دولتی دیگر که افزایش های بیشتری هم دارند آزمون می دهند و یا مقاله می نویسند
    ❇️آخه این چه کاری است که آموزش و پرورش انجام می دهد یک دفعه بگوید که افزایشی انجام نمی دهم خلاص دیگه چرا این قدر سنگ اندازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا