نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه مشق

آرزوی ترامپ برای ارتباط با ایران در حد یک تماس هم برآورده نشد

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: اینکه آرزوی ترامپ برای ارتباط با ایران در حد یک تماس هم برآورده نشد به دلیل آینده‌نگری و تیز بینی و عظمت آفرینی بی‌نظیر مقام معظم رهبری است.

حسین حق وردی در گفت‌ و گو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت به اتمام دوره ریاست جمهوری ترامپ اشاره کرد و گفت: بالاخره عمرننگین سیاسیِ طاغوتی دیگر به پایان رسید و جمهوری اسلامی  ایران و جبهه مقاومت سرافراز و سربلند به تماشای این سقوط نشسته است.

قطعاً سیاست ‌های قلدرمآبانه آمریکا با رفتن یک رئیس‌جمهور و آمدن طیفی دیگر تغییر نمی پذیرد. اما مشاهده این که بی عقل ترین و نفهم‌ترین رئیس جمهور آمریکا سرافکنده و سرشکسته آرزوهای باطلی را که در مورد ایران داشت به گور می‌برد برای ما وتمام آزادیخواهان جهان تماشایی است.

آرزوی ترامپ برای ارتباط با ایران در حد یک تماس هم برآورده نشد

وی ادامه داد: این که آرزوی ترامپ بدنام برای ارتباط با مسولان جمهوری اسلامی ایران حتی درحد یک تماس کوتاه هم برآورده نشد، از آینده‌ نگری و تیز بینی و عظمت آفرینی بی ‌نظیر مقام معظم رهبری است. چه بسا ترامپ جنایتکار قمارباز روزها، شب ‌ها و ساعت‌ ها در توهم انتظار تماس ملتمسانه مسئولان کشورمان بود.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: ترامپ که در تداوم جنایت‌ های بی شمار سردمداران نظام سیاسی حاکم بر آمریکا علیه مردم ایران مرتکب اقدامات ننگین‌ تری شد، انتظار داشت آنچه را که فشار حداکثری می ‌نامید، ملت مقاوم ایران را به ستوه آورد و مسئولان ما را به دریوزگی مذاکره با این ابر جنایتکار قرن بکشاند، اما او هم مثل اسلاف و اخلافش ملت ایران را نشناخته بود و مدام وعده می داد که زود است ایرانی ‌ها به او التماس مذاکره کنند، شاید هم قول و فعل برخی ‌ها در داخل کشور او را به این گستاخی کشانده بود و یا شاید تصور می ‌کرد در منطقه ‌ای که گاو شیرده زیاد دارد، عرصه ا شیران خالیست، اما او تصور نمی ‌کرد با هدایت ‌های مدبرانه مقام معظم رهبری چنان شکستی بخورد که تا آخر عمر ننگینش آن را فراموش نکند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا که برخلاف هارت و پورتش واقعاً مذاکره با ایران را گدایی می‌کرد، حتی واسطه ‌ای هم به تهران فرستاد، بله نخست وزیر ژاپن را برای این منظور مهره خوبی تشخیص داده بود، ژاپنی که بعد از انقلاب علیرغم ژست مستقل و حتی نسبتاً اخلاقی سیاستمدارانش همیشه در مساله ایران جانب آمریکا را گرفته است.

مذاکره کره شمالی با آمریکا چه دستاوردی برای این کشور داشت؟

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: همگان لحظه دیدار نخست وزیر ژاپن و رهبر معظم انقلاب را به خاطر دارند او که محتاطانه در لزوم مذاکره مسئولان ایرانی و آمریکا صحبت می‌کرد، وقتی با قاطعیت مثال زدنی رهبر معظم انقلاب در نفی مذاکره روبرو شد، چگونه دست و پایش را جمع کرد و نوشته یا پیام کتبی را که همراه داشت در جیبش گذاشت، درست است که برخی مدعیان سیاست و روابط بین الملل، درآن زمان سوگوار فرصت اهدایی ترامپ شدند، اما بی شک الان معتقدند که چه خوب شد که با ترامپ مذاکره نکردیم، چراکه کره شمالی با آمریکا مذاکره کرد چند بار هم رئیس کره شمالی با ترامپ دیدار کرد و قدم هم زدند، اما چه دستاوردی داشت؟ قطعاً الان نها از اینکه اینگونه ناشیانه با آمریکا مذاکره کردند پشیمانند؛ هرچند بر زبان هم نیاورند.

حق وردی گفت: امروز فقط این جمهوری اسلامی ایران است که عزتمندانه افتخار می ‌کند نه تنها به ترامپ باج نداده، بلکه بزرگترین ناکامی را بر او تحمیل کرده است. ما قطعاً این عزت و عظمت را مدیون ایستادگی ملت و هدایت امام گونه رهبر معظم انقلاب هستیم. اگر با برخی مسئولان و یا مدعیان نابلد دیپلماسی بود ما نیز الان ننگ ارتباط و مذاکره با این اهریمن بداندیش را بر پیشانی داشتیم، اما این تفکر انقلابی امام ما بود که در مواضع شجاعانه رهبری تجلی کرد و امروز به عزت مثال زدنی ملت ما تبدیل شده است و اما بنعمت ربک فحدث، جبهه سپاس برخاک می ساییم و خداوند متعال را به خاطر ارزانی داشتن نعمت ولایت به عصر و نسل ما خاضعانه شکر گزاریم./

جایگاه اختصاصی تبلیغات شما در ملاردی ها

ملاردی ها

شهروند ملارد، فعال اجتماعی و انعکاس دهنده اخبار و وقایع شهرستان ملارد و تحلیلگر و معامله گر بازارهای مالی، طراح حرفه ای وب سایت ... برای مشاهده بیشتر تصاویر و رزومه من می توانید بر روی شکل Home (خانه) کلیک نمائید و وارد وب سایت شخصی من شوید. نظرات شما باعث دلگرمی خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا